Зі світлим святом Святої Трійці!

Графік роботи у святкові дні:

28.05.2018 - прийом та доставка замовлень з 08:00 до 16:00


Замовлення води    Про нас    Статті   Проблеми з кулером? - Що робити?

Проблеми з кулером? - Що робити?

2017-08-14
Проблеми з кулером? - Що робити?

Будь-яка техніка рано чи пізно виходить з ладу. Деякі проблеми проявляються з самого початку експлуатації (заводський брак), а якісь через роки використання обладнання (знос). Ми розглянемо основні проблеми, з якими стикаються господарі кулерів  для води, пояснимо можливі причини і підкажемо, що необхідно робити в тому чи іншому випадку.

Калюжа на підлозі біля кулера
Причини:
В першу чергу необхідно уважно оглянути кулер. Якщо зовні все сухо і ніде немає крапель, то варіанти тільки два: протікає бутель з водою або всередині кулера в шлангу або бачку утворилася дірка.
Що робити:
Зніміть бутель з водою і воронку приймальної  чаші (спочатку поверніть її проти годинникової стрілки до упору і потім підніміть вгору). Перед вами відкриється приймальня чаша, і ви зможете легко визначити, в чому справа. Можливі 2 варіанти:

1.       Рівень води в приймальні чаші доходить до краю і стабільний, - вся проблема в бутлі, можлива мікротріщина. Вам слід звернутися до постачальника води і замінити бутель. Причому, тріснуту бутель треба обов'язково промаркувати і здати постачальнику при найближчій доставці.

2.       Рівень води в приймальні чаші постійно зменшується, і калюжа на підлозі збільшується, - проблема в кулері. Якщо ви тільки придбали кулер і дефект виявлений при установці устаткування - телефонуйте продавцеві, якщо ви вже давно користуєтеся кулером - звертайтеся в сервісний центр.

Тече кран гарячої або холодної води.
Причини:

1. Якщо краник з натиском кухлем, то може розкрутитися верхня деталь краника і її треба краще закрутити.

2. У прокладку крана могли потрапити шматочок плівки на шийці пляшки або шматок накипу з нагрівального бака.

3. При довгої експлуатації пластик крана може потріскатися від впливу гарячої води.

Що робити:
Жодна з перерахованих вище причин не є гарантійним випадком, і заміна кранів в сервісному центрі відбувається за рахунок власника. Винятком є ​​поломка, виявлена ​​відразу після покупки кулера і причина її - заводський дефект прокладки або всього крана, що підтверджується в процесі ремонту.

Слабкий нагрів.
Причини:

1. Занадто велика витрата гарячої води і вона просто не встигає нагріватися.

2. Проблема в нагрівальному елементі  у середині бака нагрівання.

Що робити:

В першу чергу зверніть увагу на витрату гарячої води. Якщо ви не користувалися кулером вже 10-15 хвилин, а вода так і не нагрілася до гарячої температури, то проблема в нагрівальному елементі. В такому випадку треба звернутися в сервісний центр для гарантійного ремонту, якщо у вас не закінчився термін гарантії.

Нема нагріву
Причини:

1. Виключена кнопка нагріву.

2. Не приєднані контакти.

3. Згорів запобіжник ланцюга нагріву.

4. Вийшов з ладу датчик температур, який вмикає і вимикає нагрів.

5. Поламався елемент нагріву.

Що робити:

В першу чергу, перевірте - чи включений нагрів. Якщо нагрів включений, але кулер за 10-15 хвилин не нагрів воду - звертайтеся в сервісний центр для ремонту кулера.

Слабке охолодження води.

Причини:

1. Занадто велика витрата холодної води і вона просто не встигає охолоджуватися.

2. Проблема в самій системі охолодження.

Що робити:

Зверніть увагу на витрату холодної води. Зачекайте 30-40 хвилин (для охолодження потрібно значно більше часу, ніж для нагріву) і перевірте температуру води ще раз. Якщо за годину вода не встигла охолонути до стандартної температури - звертайтеся в сервісний центр.

Немає охолодження.

Причини:

1. Виключена кнопка охолодження.

2. Не приєднані контакти.

3. Вийшов з ладу датчик температур, який вмикає і вимикає охолодження.

4. Не працює елемент Пельтьє або вентилятор

5. Витік холодоагенту

6. Несправність компресора

Що робити:

В першу чергу, перевірте - чи включено охолодження. Якщо кнопка охолодження включена, але кулер за 30-40 хвилин не остудив воду - звертайтеся в сервісний центр для ремонту кулера.

Компанія «Райське джерело» вибирає тільки надійних постачальників обладнання. У нас Ви знайдете двох основних виробників кулерів - Ecotronic і HotFrost. Вони добре зарекомендували себе на ринку високою якістю обладнання і хорошим рівнем обслуговування покупців.

 

Підібрати кулер

 

 

Контакти сервісних центрів:

• Ecotronic - тел.093 368 51 52, 585-55-69

Графік роботи: ПН-ПТ з 09.00 до 18.00.

• HotFrost - Тел. 097-917-81-20, 331-00-98 (вул. Миропільська 21)

Графік роботи: ПН-ПТ з 09.00 до 19.00.

Якщо у вас залишилися питання - телефонуйте 222-10-10 або 2210 з моб. безкоштовно!

logo